A Coca-Cola új dizájnt vezet be 2016-tól, mivel egységes arculattal kívánja ellátni kóláit. A változás a sima Coca-Cola , a Coca-Cola Light, a Coke Zero és a Coca-Cola Life termékeket érinti. A fő motívum piros fémkorong volt (Coca-Cola Red Disc - 1947-ben vezették be, az árusítóhelyek felett lógott cégérként). Ez persze a csak a marketing bullshit, valójában fogtak két eddigi csomagolást és összeolvasztották őket. Hogy milyen lett? Döntsd el magad.
Üvegek
A mexikói vásárlók találkozhatnak először az új csomagolással, májustól már ebben a kiszerelésben árusítják a négy terméket az országban. Az év hátralévő részében és 2017-ben pedig további piacokon is bemutatják az új dizájnt.
Dobozok
+1:
Tegye fel a kezét, akinek nem ez volt a kedvenc reklámja!
Forrás:
Coca-Cola Company