Friss, ropogós hírek az angolszász médiából

HOT OFF THE PRESS

HOT OFF THE PRESS

De mi az az apró zseb a farmeren?

2016. január 23. - de murányi

Már mindannyian gondolkodtunk rajta, ugyan mire szolgálhat az a kis zseb a farmeren. A Quora-n most előtúrtak egy 2014-es bejegyzést a Levi's vállalati blogjáról, amelyből végre fény derül a textilipar egyik legnagyobb rejtélyére.

blue-jeans-pocket.jpg

Ezt a zsebet nem másnak találták ki, mint a zsebórának. Az  1800-as években a cowboyoknak - ahogy mindenki másnak - a mellényzsebükbe kellett nyúlni, hogy megnézzék, mennyi az idő. Levi Strauss úgy gondolta, miért ne lehetne az órát lábon hordani, és rávarrta a zsebet az első 501-esre. Hát így.

Innen:
Independent

A bejegyzés trackback címe:

https://hotoffthepress.blog.hu/api/trackback/id/tr428304134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemján Sándor (törölt) 2016.01.23. 22:37:53

én kommunistákat tartok ott, apróra összehajtva

cardiobascuralis 2016.01.23. 22:43:43

@bértrollbosszantó_kovi1970:
A Levi'sokon lévőbe belefér.
Hogy a többi cégébe belefér vagy nem, azt nem tudom, eddig csak Levi's farmerem volt (már vagy 25 éve ritkán hordok farmert). Az elsőt még 980 Ft-ért vettem a Centrum áruházban Miskolcon - az volt a Magyarországon gyártott első széria egyik darabja. Nem tegnap volt. :-)

cardiobascuralis 2016.01.23. 22:48:45

Egyszer írhatna már valaki arról is egy cikket, hogy ha hideg és meleg vizet összeöntünk, langyos víz lesz belőle.

Sőt, arról is, hogy a langyos víz készítésének még legalább 2 módja van:
1. A hideg vizet melegítjük
2. Ha túlmelegítettük, egy kicsit hagyjuk hűlni
3. Ha túl hideg lett, GOTO 1

ColT · http://kilatas.great-site.net 2016.01.23. 22:59:04

A legkisebb zsebórám sem szokott beleférni.

Csak Norris 2016.01.23. 23:03:42

Azt hittem kisbicska zseb...

2016.01.23. 23:17:25

leveszem a léviszem, kilátszik a péniszem

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.01.23. 23:31:41

OK, de én meg azt nem tudom, hogy a farmer hátulján lévő zsebek mik. Szerintem az még nagyobb rejtély.

Tóth Ágas 2016.01.23. 23:32:25

@toportyánféreg: segítség, pornográf hozzászólás

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.01.23. 23:51:30

A Lázárnak külön varrattak egy jóval nagyobb zsebet, hogy a millás karórájával felszerelt kezét zsebre dughassa.

cardiobascuralis 2016.01.24. 00:22:45

@toportyánféreg:
Vegyél gatyát a léviszed alá.

@Modor Tibi:
Mivel azoknak farzseb a nevük, abban a logika szerint a farodat tarthatod (ahogy az órazsebben az órádat). Bár azért lehet, hogy mégsem, mert az rendben, hogy a vízcsapból víz folyik, de bassza meg, a tűzcsapból akkor tűznek kellene, de abból is víz folyik.

eßemfaßom meg áll 2016.01.24. 00:28:20

iPhone-tartó csak egy kicsit erőltetni kell.

eßemfaßom meg áll 2016.01.24. 00:31:04

egyébkét +1 a pengetőre, szekrény aljából előkerülő tizenéves gatyákban még mindig szoktam találni 1-1 pengetőt :) de csak vésztartaléknak jó, nehéz kipiszkálni.

cardiobascuralis 2016.01.24. 00:56:51

@eßemfaßom meg áll:
Ja, amíg hordtam farmert, pengető nálam is játszott ott.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2016.01.24. 01:29:59

Ilyen hidegbe kiszárad az ember szája, be köll kennyi labellóval. Ha ebbe a kis zsebbe teszöd a labbelót, akkor kenyhető marad a állaga, mer a testöd hője nem haggya mögfagyni.

Május 40. 2016.01.24. 02:31:22

Minden normális ember kotongumit hord benne.

2016.01.24. 02:54:48

pendrive-ot ide rakom, nem rántom ki zsebkendővel, pénztárcával

cardiobascuralis 2016.01.24. 02:59:53

@Május 40.:
Normális ember nem használ kotongumit. Akkor meg minek hordja?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2016.01.24. 03:48:25

KINAI porcelan keszletet
boxzsakot
szobabutort
toronyorat

TVH 2016.01.24. 04:00:04

Egyébként meg nem mindegy, hogy miért van ott? Kit érdekel ....?

Tökönrúgott Feleségek 2016.01.24. 06:56:18

@colonel Tigh: en 48 vagyok, de lovetem nem volt rola, mire valo. mondjuk a zseboram tuti nem ferne bele :)

2016.01.24. 08:07:00

Én sem tudtam. A kommentekből azt hiheti az ember, hogy a zsebóra is csak az iphone miatt kopott ki vékony 10 évvel ezelőtt. Zsebórát életemben 1et láttam élőben, az egyik nagyapámét, aki még a kommunizmus idején meghalt, szóval nem volt fiatal.
Én csak bicskát tartok benne, ha belefér, farmere válogatja.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.01.24. 08:40:39

Ez a cikk sokat elmond arról, hogy mennyi értelem szorult abba, aki az órazsebről nem tudja, hogy mire való. A baj az, ez az élet minden területén így van nála, lövése nincs a világról ami az ájfonon és a nyúlon túl van.

bela2255 2016.01.24. 09:16:36

Pengető, apró a bevásárló kocsikba :)

cö-cö-cö 2016.01.24. 09:30:08

20 éve csak úgy hívták bizonyos helyeken: bogyó zseb

BitPork 2016.01.24. 09:48:30

Egy újszülöttnek minden vicc új

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2016.01.24. 09:55:09

Lakáskulcsot. Egy darab lapos kulcsom van, az faszán belefér.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.24. 09:58:20

@Május 40.:
1. Normális ember nem hord farmert
2. Normális ember nem hord kotongumit, mert nem kurvázik

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.24. 09:59:14

Amúgy én a faliórát hordom benne, lánccal. Vagy az a toronyóra?

encir 2016.01.24. 10:03:01

Én se tudtam a nevét, nahát...pedig 40+++...éves vagyok. Azt hittem, aprópénznek való. Azt tudták egyébként, hogy a farmerszövetet már a XVI. században is ismerték? A Rembrandt-kiállításon az egyik festményen egy farmerkabátos kisgyerek volt látható.

Netuddki. 2016.01.24. 10:28:25

@enpera: "2. Normális ember nem hord kotongumit, mert nem kurvázik"

Szerintem akik qrváznak se hordanak kotont. Csak akkor veszik fel amikor szükség van rá.
De nem qrvázok, így nem tudhatom...

fecefece 2016.01.24. 12:11:58

enpera Normális ember nem mond olyat, hogy normális ember nem hord farmert!

Alauda Arvensis 2016.01.24. 13:24:22

Én világ életemben aprópénzt tartottam benne, nem csörög benne, nem koptatja ki az anyagot mint mikor a hátsó zsebbe teszi az ember stb...

Dr_utcai_arcos 2016.01.24. 13:26:39

@eßemfaßom meg áll: ó, láttam én már 1es villamoson kiscsávót aki egy ránézésre 10e ft-os 7 collos tableten hallgatta a zenét amit a ZSEBÉBE! dugott be. Nem nézett ki hülyén. De, valójában de.

Dr_utcai_arcos 2016.01.24. 13:28:21

Ja, lenne egy következő tippem, mi a francnak van az öltöny mellényén a kis zseb ;)!?

cardiobascuralis 2016.01.24. 13:47:46

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Nem, az Levi's volt.
A Trapper talán már 1-2 évvel korábban megjelent, teljesen magyar fejlesztésű és gyártású termékként, és 630 Ft-ba került.
De olyanom sosem volt, amíg hordtam farmert, csakis Levi'st hordtam, elég sokáig tartotta ezt az árat. Pont azért lett ennyire olcsó, hogy visszaszorítsa a feketepiacot, ahol akkoriban 2000 Ft-nál kezdődtek a farmerek a jóval gyengébb minőségű brazil Roy Rogers és hasonló termékekkel, de egy eredeti Lee vagy Levi's farmerért 3000-et is elkértek.
Kádárt meg meg lehetett győzni, hogy mivel ez akkora divat, nagy bevétel lesz belőle, egyezzenek meg a mocskos kapitalistákkal. És megegyeztek. Valamikor 1978. március-április környékén kerültek a boltokba az első adagok.

cardiobascuralis 2016.01.24. 13:50:26

@peetmaster:
Te hol élsz, Finnországban?
Ott láttam olyat, hogy mindenkinek 1 db kulcsa volt, az mindent nyitott kaputól folyósán át a lakásajtó több zárjáig. És mindegyikkel csak a saját folyosóra és saját lakásba lehet bejutni.
Nem is értem, hogy nálunk miért nem csináltak ilyet.

cardiobascuralis 2016.01.24. 13:51:25

@encir:
Azt hogy állapították meg egy festményről, hogy az farmerszövet?

cardiobascuralis 2016.01.24. 13:52:59

@Dr_utcai_arcos:
Sőt, az újabb öltönyökön van egy még kisebb zseb tollzseb néven.
Na, az vajon mire való lehet?

Hepax 2016.01.24. 14:02:17

Cowboyok és a zsebóra? Ennek fussatok neki még egyszer. :D

bElannaTorres 2016.01.24. 14:02:59

én se tudtam, de nem is használom, teljesen felesleges rá szerintem. Jó én is sokszor a kabátzsebembe teszem a kulcsot az aprót ki is szakad, de még mindig kényelmesebb mint abból a picike zsebből egy ujjal kiügyeskedni azt a "rengeteg" aprót ami belefér :D

eßemfaßom meg áll 2016.01.24. 14:11:48

@Hepax: Mé szerinted a tehenészek min nézték az időt 100éve, casio hétzenés kvarcórán?

eßemfaßom meg áll 2016.01.24. 14:31:23

@cardiobascuralis: "Nem is értem, hogy nálunk miért nem csináltak ilyet. " bemész a boltba és veszel "többcilinder-egykulcskészlet" szettet vagy az összes meglevő cilinderedet ráprogramoztatod egy kulcsra és máris mindenhova ugyanazzal a kulccsal tudsz bemenni. Nyilván csak családiházban müködik, társasházban necces lenne ha mindenkinek lenne mindenkihez kulcsa :)

firg_firg 2016.01.24. 15:06:36

Autokulcsnak idealis. Olyan taviranyitosnak.

Secnir 2016.01.24. 15:20:48

egy szavazás elfért volna, mielőtt a cikkbe belefogsz. :)
én amúgy a zippora tippeltem volna, ugyanis a farmer tipikusan az alaszkai aranyláz idején futott föl, és nem hiszem, hogy ott a szakállas bányászok órát tartottak volna benne...

ergerberger 2016.01.24. 15:30:14

Elképzelhető, hogy pont ezért hívják ORAZSEBNEK?!
Tényleg van olyan tulok, aki ezt nem tudta, hogy az órazsebben bszod órát tartottak annak idején?
Köszönöm a remek tényfeltárást, alig várom az újabb cikket a teáskanna, a kalapács és az ajtókilics rejtélyes funkciójáról.

ergerberger 2016.01.24. 15:35:30

@cardiobascuralis: "Normális ember nem használ kotongumit."

Mert mit használ helyette a normális ember, toszod? AIDS-et?

ergerberger 2016.01.24. 15:38:09

@cardiobascuralis: "Normális ember nem használ kotongumit."

Mert mit használ helyette a normális ember, toszod? AIDS-et?

Frankofil 2016.01.24. 16:01:02

@cardiobascuralis:
A szó amit keresel az a mesterkulcs.És itthon is van.
Szívesen.

sure_shot 2016.01.24. 16:23:06

Meg a faszom tömködjön oda bármit is. Hogy majd jól megnyomja az oldalam, amikor átugrok egyik vágtató ló hátáról a másikéra, vagy levetem magam egy égő nyersolaj szállító hajó tatjáról ?
Nekem az az első farmervételezéskor, hogy letépkedem azt a nyomorult kis zsebkorcsot, sőt van amikor csak úgy szórakozásból széjjelpusztítok néhány _ÓRAZSEBET_ akár a metrón, vagy egy étteremben.

xtlight 2016.01.24. 17:13:08

Mikor még rendszeresen hordtam farmert, a Nokia 6210 volt az ájfon. Na, az tökéletesen beleillett :)

Köldök_szösz 2016.01.24. 17:19:55

én csak úgy bele szoktam dugni 2 ujjam ha unatkozom lol

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.24. 17:21:34

@ergerberger:

Oszt monogámiáról és egyéb fogamzásgátló szerekről hallottál-e már?;-)

ergerberger 2016.01.24. 17:36:27

@Mj: Asszem olvastam ilyesmiről még régen, a Piroska meg a Hófehérke között volt a mesekönyvben.

Ja, meg a Kaporszakállú Apuisten is nagyon támogatja, úgy tudom, úgyhogy ebből is látszik, hogy a valósághoz nem sok köze van.

cardiobascuralis 2016.01.24. 17:43:49

@ergerberger:
Nem, állandó csajt.
Erre nem gondoltál még, mi? :-)

cardiobascuralis 2016.01.24. 17:44:53

@eßemfaßom meg áll:
A finneknél az a királyság, hogy ez társasházban is működik, de mindenki csak a saját lakásába tud bejutni. Sőt, csak a saját folyosójára.

cardiobascuralis 2016.01.24. 17:45:29

@Frankofil:
Attól tartok, nem azt a szót kerestem.
De lehet, hogy tévedek.

Gyűrött Papír 2016.01.24. 17:47:31

Erre a zsebre varrják a nadrágot. Ha nem lenne ez a zseb, akkor a levegőben lógna a nadrág.

ergerberger 2016.01.24. 17:53:09

@cardiobascuralis: Majd ha egyszer kinő a szőr a pötschöd körül, rá fogsz jönni, hogy az "állandó" csaj mellett is kell a változatosság, többek között azért, mert különben az állandó csajod az idegeidre fog menni, türelmetlen leszel vele, és lőttek a kapcsolatnak.

cardiobascuralis 2016.01.24. 18:09:01

@ergerberger:
Megnéztem, már kinőtt.
Majd ha elmúlsz 20, rájössz, hogy a szex több annál, hogy bedugod a farkad valami lyukba - tök mindegy, melyikbe, csak fizethess érte - addig, amíg ki nem folyik belőle valami fehéres lé.

Köldök_szösz 2016.01.24. 18:40:57

@ergerberger: Ez nem igaz! Az igaz szerelem sérthetetlen és örök! Hiába próbálsz gonoszkodni!

eßemfaßom meg áll 2016.01.24. 19:01:31

@cardiobascuralis: van egy tippem, hogy az ehhez szükséges kulcsot nem 500ért másolja a misztermini

eßemfaßom meg áll 2016.01.24. 19:04:21

@ergerberger: Mondjuk akinek "csaja" van és még az idegeire is megy attól sokat nem érdemes várni

cardiobascuralis 2016.01.24. 19:26:39

@eßemfaßom meg áll:
Nem tudom, mennyiért másolják, a formája is más, henger alakú a toll, és arról (a hengerpalástról) vannak leszedve részek.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2016.01.24. 20:18:45

Beírom a gugliba, hogy "fifth pocket", és lám, már 10 éve is voltak ilyen megvilágosultak, akik rájöttek. Gondolom, akkorra nőtték ki a pelenkát, és kaptak rendes nadrágot. A poszt szerzője meg mostanra jutott ide. :-)

Amúgy bicskát tartok benne. Mikor melyiket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.24. 20:36:47

@ergerberger:

Érdekes, eddig elég sok millió embernek mégis sikerült tartós, monogám kapcsolatban élnie anélkül, hogy AIDS-es lett volna. De ha te egy normális férfi szexuális ténykedését csak óvszerrel tartod biztonságosnak, az valahol téged minősít. Talán harminc körül majd nálad is eljön az a korszak, hogy a prostik/egyéjszakások helyett inkább a tartós barátnővel/feleséggel/családalapítással akarsz foglalkozni. (Persze van, akinek 60 évesen sem megy a monogámia, de ebbe belekeverni a kereszténygúnyolást különösen ízléses.)

cardiobascuralis 2016.01.24. 20:57:54

Elképesztő, hogy mennyi bicskás ember jár-kel ebben az országban.
Én azt hittem, ez már a régmúlt.

cardiobascuralis 2016.01.24. 21:02:12

@Mj:
Biztos vagy te abban, hogy monogám kapcsolatok voltak?
Másrészt az AIDS csak a 80-as évek elején jelent meg, előtte nem volt ilyen fertőzés, de még csak hasonló tüneteket produkáló sem sem Amerikában, sem Európában, úgyhogy el sem lehetett kapni. Ezért helyette trippert meg szifiliszt kaptak és vittek haza.
És engem még mindig nem győztek meg arról, hogy nem egy amerikai biológiai fegyver szabadult el kísérleti fázisban, amit annyira már kifejlesztettek, hogy ne csak a majmokat fertőzze, mint eredetileg, hanem az embert is, de az ellenszerét még nem találták meg, hogy a saját embereiket megvédjék ellene.
Akkor ugye a hidegháború legkeményebb éveit éltük éppen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.24. 21:32:02

@cardiobascuralis:

Én nem az AIDS legújabb kori elterjedéséről beszélek, hanem arról, hogy nem kell állandóan gumival bíbelődni, ha nincs ok az aggodalomra, ergo, ha nincs félrenézegetés. (Ráadásul van olyan nemi betegség, amitől a gumi sem véd, másrészt más, megbízhatóbb fogamzásgátlási módszerek pedig elég régóta léteznek, ha valaki csak gyereket nem szeretne.) De aki abból indul ki, hogy nincs olyan monogám kapcsolat, amely mögött ne lenne félrelépés, azzal szerintem nem érdemes vitatkoznom.

ergerberger 2016.01.24. 22:15:10

@cardiobascuralis: Már elmúltam kétszer is, valószínűleg kicsit több a tapasztalatom.

@Mj: "Érdekes, eddig elég sok millió embernek mégis sikerült tartós, monogám kapcsolatban élnie anélkül, hogy AIDS-es lett volna."

Monogám = kifelé eljátssza, hogy monogám, ügyesen kúr félre, hogy a neje ne tudja meg. Ezt jelenti a GYAKORLATBAN.

"De ha te egy normális férfi szexuális ténykedését csak óvszerrel tartod biztonságosnak"

CSAKIS azzal. Nem akarok se magamnak bujakórt szerezni, se a csajomnak hazahordani.

"Talán harminc körül majd nálad is eljön az a korszak"

Arról már lemaradtam. Nálad viszont talán majd eljön az a korszak, amikor rájössz, hogy a kis mesevilágod meg a valóság az kettő.

"a prostik/egyéjszakások helyett inkább a tartós barátnővel/feleséggel/családalapítással akarsz foglalkozni"

Mindkettőt EGYSZERRE csinálja a heteroszexuális férfiak többsége, akkor is, ha szerinted ez Tündérországban csúnya, rossz dolog, és mivel neked nem.tetszik, ezért nyilván lehetetlen is.

"ebbe belekeverni a kereszténygúnyolást különösen ízléses."

A kereszténység pont annak a hazug képmutató ostobaságnak az esszenciája, amit te is csinálsz: elképzelünk valami alaptalan hülyeséget, ami olyan kis cuki és tetszik nekünk, aztán attól kezdve abban hiszünk, nem pedig a csúnya valóságban.

onlame 2016.01.24. 22:19:54

Én öngyújtót hordok benne.

ergerberger 2016.01.24. 22:22:50

@eßemfaßom meg áll: Mi a kedvenc kajád? Kezdd el azt enni, légy szíves, ÖRÖKKÉ. Úgy, hogy semmi más kaját, csemegét, nassolnivalót, édességet, SEMMI MÁST nem eszel attól kezdve soha. Aztán majd szóljál, hogy mikor kezded azt érezni, hogy néha azért zabálnál mást is, oké?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.24. 22:36:36

@ergerberger:

Sajnállak, amiért ilyen életed van, de mindenki úgy k*rja el a sajátját, hogy szemléletes maradjak, ahogy akarja, persze, ez a csajodat/barátnődet/feleségedet nyilván nem érdekli majd, ha netalán kitudódik, hogy ő is csak egy "rántott hús" az étlapodon, és végig átk*rtad a fejét, hogy még mindig szemléletes maradjak. (Persze, valahol érhető is, ha nem elég az a nő, akivel kapcsolatban vagy, ha csak valami kajához tudod hasonlítani.) Vajon neki is elnézed, ha titokban más pasikkal is dugogat, vagy csak magadnak engeded meg ezt a kényelmet?

Csak egyet kérek: ne gondold, hogy mindenki olyan, mint te, mert ez csak önfelmentés. Képzeld, vannak más beállítottságú emberek is, és ennek a változatosságnak pont az élethez van köze, nem az álomvilághoz.

Amúgy pont arról szól egy szentségi házasság, hogy nem mindig a látszólag könnyebb meg a divatosabb utat választod, de tudom, mostanában divat gyalázni a kereszténységet, mert az olyan cukin mainstream.

Pöff 2016.01.24. 22:47:48

sose használtam...

zsebóra..hát én nem tudtam..azt hittem kulcs tartó vagy ilyesmi..

fda 2016.01.24. 22:59:15

Újszülöttnek minden vicc...

Szerintem közismert, hogy azt órazsebnek hívják.

Az más kérdés, hogy a mai farmerhasználók vajon hány százaléka tesz oda zsebórát.

Azt hiszem, pont annyi, ahány ember kesztyűt tart az autó kesztyűtartójában, és kalapot a kalaptartóján.

cardiobascuralis 2016.01.24. 23:23:08

@tomplace:
Igen, azt tanultam, de már alig emlékszem valamire. :-)

cardiobascuralis 2016.01.24. 23:29:42

@ergerberger:
Ez nem egészen ugyanaz, ugyanis ha mindig ugyanazt eszed meghalsz, mivel a szervezeted nem jut megfelelő tápanyagokhoz.
Míg ha mindig ugyanazzal dugsz, az semmi ilyen hátrányos következménnyel nem jár.

Remélem, még időben szóltam.

@Mj:
A kereszténységet nem azért divat gyalázni, mert mainstream, hanem mert szélhámosok vernek át egy mesével ostobákat, és a pénzüket is elszedik.
Ha már valami vallásfélét akarsz, próbálkozz a buddhizmussal, aki azt kitalálta, legalább bizonyíthatóan élt is, nemcsak mese, mint a kereszténység mesealakja(i) esetében, nem kell egy ókori kínzóeszközt meg mindenféle embermaradványokat imádni, nem kecsegtet azzal, hogy de kurva jó lesz a halálod után, sőt, még a pénzedet sem kérik. Az is hazugság, csak a legkisebb a sok közül, és legalább nem akarnak rajtad meggazdagodni, mint az összes többi.

ergerberger 2016.01.25. 00:03:06

@cardiobascuralis: Veled nem vitatkozom tovább, mert olyan jól és szépen írtál a vallásról, hogy a szívembe zártalak.
#NOHOMO

cardiobascuralis 2016.01.25. 00:06:09

@ergerberger:
De hát eddig sem fikáztuk egymást - ráadásul egy csomó dologban egy véleményen vagyunk (a szexpartnerbiznisz nem tartozik ezek közé). :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.25. 00:26:49

@cardiobascuralis:

"A kereszténységet nem azért divat gyalázni, mert mainstream, hanem mert szélhámosok vernek át egy mesével ostobákat, és a pénzüket is elszedik."

Miért gondolod, hogy csak azért, mert te nem hiszel valamiben, attól még az egyház tagjai sem hisznek benne? Sőt, az állam is pénzt ad egyházaknak, mert állami funkciókat is ellátnak, borzalom. Én meg úgy vagyok vele, hogy szabad akaratomból adok pénzt annak, akinek én látom jónak, pl. rászorulóknak, akiknek egyházak is gyűjtenek, meg buddhisták is.
Hitbeli dolgokat pedig sem bizonyítani, sem cáfolni nem lehet a te módszereiddel, úgyhogy a hazugság duma is jobb, ha megmarad a "titokban félredugni az asszony mellett" kategóriának.

"Ha már valami vallásfélét akarsz, próbálkozz a buddhizmussal,"

Bocs, de katolikus maradok, viszont van buddhista barátnőm is.

"aki azt kitalálta, legalább bizonyíthatóan élt is, nemcsak mese, mint a kereszténység mesealakja(i) esetében, nem kell egy ókori kínzóeszközt meg mindenféle embermaradványokat imádni, nem kecsegtet azzal, hogy de kurva jó lesz a halálod után, sőt, még a pénzedet sem kérik. Az is hazugság, csak a legkisebb a sok közül, és legalább nem akarnak rajtad meggazdagodni, mint az összes többi."

Krisztus is bizonyíthatóan élt, de aki ennyire tájékozatlan, ráadásul még rosszindulatú is, azzal minek beszélgessek a kétszerkettőről? Nyilván Böjte Csaba is meg akar gazdagodni az árva gyerekeken, akiket leves helyett hazugsággal etet, szerintem ezt most fejezzük be. Legyél olyan kedves, és tartsd legalább minimális tiszteletben azt, hogy az emberiség többsége keresztény, még nagyobb többsége istenhívő, és nem szeretne ezen változtatni, akármivel is gyalázod őket. Cserébe én sem akarlak megtéríteni.:P

cardiobascuralis 2016.01.25. 00:58:37

@Mj:
Igen, valóban borzalom,hogy az állam pénzt ad az egyházaknak, tartsák el őket a híveik, ha meg nem tudják, akkor az adott egyház tűnjön el.
Az állami feladatokat meg lássa el az állam azon a pénzen, amit az egyházaknak ad.

A katolikusok a legagymosottabb barmok, kb. a szcientológiával egy szinten.

"Krisztus is bizonyíthatóan élt"

Egyetlen HITELES bizonyíték sincs rá, hogy Jézus (merthogy nem Krisztus volt a neve) élt volna, pedig a rómaiak akkoriban már elég rendes nyilvántartást vezettek.
Sőt, arra sincs bizonyíték, hogy Heródes csecsemőirtást végeztetett volna.
Agyatlan, könnyen megvezethető, gondolkodásképtelen hülyéknek való hazugsággyűjtemény.
Mesealak, semmi egyéb.
Persze akinek nincs semmi agya, annak bejön a vallás, mivel gondolkodni úgysem tud, mert nincs mivel, ott meg elég hinni.
Böjte Csaba egy büdös tahó, Orbán Viktor csahos kutyája és seggnyalója, semmi egyéb, és ezt már jó párszor bizonyította.
Nem tartom tiszteletben, miért kellene tiszteletben tartanom ostoba, sötét barmokat, akik mesealakokban hisznek? Ezek nélkül csak gazdagabb és jobb hely lenne a világ.
Az emberiség többsége NEM istenhívő. Ezt csak az agymosott barmok hirdetik.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2016.01.25. 09:49:18

@cardiobascuralis: voltam ott is, jó is volt :)
De szerencsére itteni panelban is megvalósul: főkapun számzár, az ajtó biztonsági.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2016.01.25. 09:55:49

@cardiobascuralis: @ergerberger: vallástémában veletek vagyok :)
Ontopic: én NEM tudtam, hogy "órazseb" a neve egyébként.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.25. 10:32:45

@cardiobascuralis:

Egy dolog, hogy alapvető dolgokban teljes tévedésben vagy - megesik, nézz utána, hogy Jézus történelmi forrásokkal igazolhatóan létezett, illetve a Föld lakosságának többsége bizony nem ateista vagy agnosztikus, hanem hisz valamiféle felsőbb hatalomban, ezen belül a kereszténység a legnépesebb lélekszámú világvallás, legalábbis egyelőre, mert a muszlimok is jönnek föl -, és másik dolog, hogy minél inkább minősíteni akarsz egy általad lenézett csoportot, annál inkább saját magadról állítasz ki egyben szegénységi és bunkósági bizonyítványt.

Érdekes módon nekem nem okoz problémát, hogy az egyik legjobb barátom ateista, egy másik pedig buddhista, mert normális emberek felül tudnak emelkedni egymás hitvilágának, világrendszerének a minősítgetésén, sőt, meg is tudják beszélni, hogy egyik miért gondolja vagy hiszi máshogy, mint a másik. (Én is voltam agnosztikus egyébként, nem hívőnek születtem.) De hagyjuk, te egyszerűen nem vagy vitapartner.

cardiobascuralis 3 2016.01.25. 13:12:21

@Mj:
Ezeket a baromságokat csak a hozzád hasonló agymosott valláskárosultak hangoztatják. Jézus létezésére egyetlen hiteles adat sincs. A Biblia és hasonló mesekönyvek nem azok.
Nem véletlen, hogy azt sem tudják, mikor született, mikor halt meg és hogyan - nem véletlen, mert ami nem létezett, arról nyilván nincs adat.
Az lehet, hogy a kereszténység a legnépesebb agymosott idióták gyülekezete, de attól még a vallásosak kisebbségben vannak. Európa nagy része pl. nem vallásos, még ha a keresztény szélhámosegyházak szeretnék is ezt beadni a kormányoknak, hogy pénzt zsarolhassanak ki tőlük.
Bocs, de aki annyira hülye, hogy ilyen mesékben hisz, azt nem tudom nem lenézni, pont úgy, ahogy a különféle ezoterikus faszságokban, homeopátiában, kineziológiában, kézrátétes gyógyításban, energiaküldésben és egyéb baromságokban hívőket. Akik ugyanis ezekben hisznek, azoknak az agyában kurva nagy baj van, és bár bizonyos népek tisztelik a bolondokat, én nem tartozom ezen népek közé.

Idiótáknak nem is akarok vitapartnere lenni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.25. 13:20:10

@cardiobascuralis 3:

Mondom, csak magad alatt vágod a fát, olvass teljesen tudományos igényű vallástörténeti könyveket, ha nekem nem hiszel.

Másrészt tőlem nagyon távol áll mind az ezotéria, mind a homeopátia, mind az általad felsorolt egyebek, és képzeld, a világ annyira nem fekete-fehér, hogy Gausstól Maxwellen át Newtonig elég sok tudós keresztény volt. Nahát. Akkor most ők is tök hülyék, vagy netalán van értelem a vallásosságon túl is?

A személyeskedő fröcsögést még mindig nem vagyok hajlandó eltűrni, akármire is hivatkozol, egyszerűen vállalhatatlan, ahogy nyomod ezt a válogatott sértegetést.

cardiobascuralis 3 2016.01.25. 14:07:04

@Mj:
"olvass teljesen tudományos igényű vallástörténeti könyveket, ha nekem nem hiszel"
Mondom: HAZUGSÁG. Egyetlen HITELES (lapozd fel a szót a szótárban, mert láthatóan nem ismered a jelentését) forrás sincs, ami bizonyítaná, hogy Jézus egyáltalán élt, pláne nincs arról, hogy mikor született vagy mikor halt meg (pedig mind a zsidók, mint a rómaiak vezettek már akkor ilyen nyilvántartást - egyikben sincs a leghalványabb nyoma sem), a Bibliában említett többi hablatyról (bort vízzé változtatás, Lázár feltámasztása) nem is beszélve. Pedig ennek azért akkor is híre ment volna annyira, hogy írnak róla, még ha Blikk nem létezett is.
A hozzád hasonló hülyéket lehet ilyen baromságokkal beetetni.

"Gausstól Maxwellen át Newtonig elég sok tudós keresztény volt"
Igen, csak akkor még 15-tel meg 16-tal kezdődött az évszám.
Másrészt semmi nyoma annak, hogy hívők lettek volna, azon kívül, hogy akkor mindenkit megkereszteltek, ha akarta, ha nem, és ha nem akart kedves tömeggyilkos, kontinenseket csaknem teljesen kiirtó valláskárosult agybeteg társaid áldozatává válni, akkor nem mondhatott le a vallásáról önvédelmi okokból, különben megégették volna. Ezt nyilván nem akarta egyikük sem, bár az ember melegségre vágyik, de nem ekkorára.
Hála istennek (szófordulat, ha hallottál már erről) azóta változott a világ.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.25. 14:12:10

@cardiobascuralis 3:

Azzal tényleg nem lehet mit csinálni, aki egy inkvizítornál is elvakultabban nyomja a tárgyi tévedéseit. Még azt sem tudod, ki volt Gauss vagy Maxwell ezek szerint, illetve, hogy mitől hiteles egy történelmi dokumentum. Az ateisták általában büszkék a tudományos gondolkodásukra, de nálad a mérhetetlen szűklátókörűségen túl ez nyomokban sem található meg.
Ne válaszolj, nincs értelme, amíg ilyen vállalhatatlan színvonalú stílust és ekkora mellénnyel hangoztatott tévedéseket vagy csak képes kiizzadni magadból, én a magam részéről befejeztem a trolletetést.

cardiobascuralis 3 2016.01.25. 16:32:44

@Mj:
De, libuska, én tudom, ki volt Gauss és Maxwell, de te nem nagyon hiszem, találtál két nevet, és annyi. Kurvára semmi nem bizonyítja a vallásosságát egyiknek sem azon kívül, hogy megkeresztelték, és nem keresztelkedett ki.

Szűklátókörűségről egy megvezetett valláskárosult agybeteg idióta, aki gondolkodni képtelen, csak hinni tudja, amit a papnak nevezett szélhámos a pofájába tol, ne ugasson.

cardiobascuralis 3 2016.01.25. 16:33:46

@Mj:
Ja, és továbbra is várom a Jézus létét bizonyító HITELES bizonyítékokat, baromka.

eßemfaßom meg áll 2016.01.26. 15:48:37

@ergerberger: értem én, te még nem találkoztál a nekedvaló nővel. Másoknak ez sikerült. Én is megdugtam mindent ami mozog, aztán felnőttem.

ergerberger 2016.01.27. 17:33:40

@Mj: "Én is voltam agnosztikus egyébként, nem hívőnek születtem."

Na ez a baj, látod. Ha úgy vagy ateista, hogy eszed viszont nincs hozzá, akkor egy perc alatt megforgatnak és behúznak a szekták az idióta elmebetegségükbe.
Te meg emiatt úgy képzeled, hogy más is úgy ateista, ahogy te voltál: ész nélkül, fogalmatlanul, nulla természettudományos ismerettel a világról.

"Másrészt tőlem nagyon távol áll mind az ezotéria, mind a homeopátia, mind az általad felsorolt egyebek"

Büszke lehetsz rá, hogy az egyik agyament baromságot nem kajáltad meg, amikor a másik ugyanakkora baromságot meg szépen lenyelted mélytorokra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2016.01.27. 21:08:56

@ergerberger:

Látszik, hogy gőzöd sincs se rólam, se a vallásosokról, se a hittudományról, se arról, hogy hány zseniális természettudós volt - akár a 20. században is -, akik istenhívők voltak. A minősítgetéssel és a személyeskedéssel te sem vagy jobb, mint a másik troll, szóval bocsi, de téged sem etetlek. El lehet böngészgetni a kommentjeim között mindkettőtöknek, bőven sokat írtam erről a témáról is ahhoz - mert van, akivel lehet erről vitatkozni -, hogy ne tartozzak se nektek, se másnak számadással vallás témában. Főleg, hogy a másikat csípőből elutasító, lenéző álláspontú és nulla konstruktivitással rendelkező hitvitánál kb. még az is hasznosabb, ha hentesbárddal lufit hámozok.

ergerberger 2016.01.28. 02:00:47

"se a hittudományról"

HitTUDOMÁNY. LOL. Mekkora oximoron. :) Tanulmányozzuk tudományosan az elmebeteg kitalációkat, de közben tegyünk úgy, mintha igazak lennének.
Talán inkább a "tudomány" szót tartsuk meg a kísérletes, bizonyítékokon alapuló, tudományos módszert alkalmazó diszciplináknak. Az emeletes légvárak halmozása, emelet-ráépítése újabb légvár-szinttel az fantáziajáték, nem TUDOMÁNY.

"hány zseniális természettudós volt - akár a 20. században is -, akik istenhívők voltak."

Kvára kevés ilyen volt, vagy csak a környezete meg a támogatások miatt mondta azt, hogy az. Egyébként megalkuvó gerinctelen emberek mindenhol vannak.
Ha nekem ajánlanánk fel egy egy sokkal jobban fizető, kényelmes melót valami katkók által szponzorált helyen, hirtelen én is átérezném a hit kegyelmét, és szentséges pofával markolnám fel havonta a lóvét.

"El lehet böngészgetni a kommentjeim között mindkettőtöknek, bőven sokat írtam erről a témáról is"

Kösz, de nem érdekelnek az okos kis kommentjeidben a buta vallásos propagandád. Már mindent tudok a témáról, ami neked valaha eszedbe jutott ezzel kapcsolatban, meg azt is, ami nem.
A katkó hittanra is járattak az okos szüleim évekig, úgyhogy a szektádról meg a hallucinációikról is tudok mindent.

"mert van, akivel lehet erről vitatkozni"

Ja bocs, ez egy félreértés: én nem vitatkozom. Egyáltalán nem akarok hülye emberekkel vitatkozni. Soha a büdös életben nem volt még olyan, hogy bárki egy hülye embert értelmes vitában meggyőzött volna. Nyilván téged se lehet. Nem is akarlak, igazából teszek a nyomorodra.
Vitatkozni mindig csak a hülyék szeretnek, akik nagyon jól tudják, hogy a "vita" kiválóan alkalmas arra, hogy szándékos érvelési hibákkal, udvariasságra meg jó viselkedésre hivatkozással, meg tokeranciára meg tiszteletre és egyéb ilyen légből kapott, de hülye emberek számára a logikánál sokkal inkább meggyőző dolgokra hivatkozva maguk mellé állítsák a többi hülyét.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2016.01.28. 10:48:36

@ergerberger:

" udvariasságra meg jó viselkedésre hivatkozással, meg tokeranciára meg tiszteletre és egyéb ilyen légből kapott, de hülye emberek számára a logikánál sokkal inkább meggyőző dolgokra hivatkozva"

ez annyira igaz, hogy emiatt önmagában megérdemli a komment a lájkolást, a többitől eltekintve is.
süti beállítások módosítása